Job 38 van 42


Report this listing

Solliciteren



Payroll Advisor - Erembodegem


Functie

Partena Professional werkt elke dag met ondernemers om een wereld te creëren die werkt. We ondersteunen alle Belgische professionals doorheen hun carrière en alle bedrijven in elke fase van hun ontwikkeling

Voor het team van Erembodegem te versterken zoeken wij een Payroll Consultant. Je klanten zijn doorgaans bedrijven met een groter aantal werknemers, op zoek naar een partner om samen aan hun HR projecten te werken. Je staat in voor payrollverwerking van large accounts die een hoge HR standaard hebben en samen met ons een duurzame HR strategie uitwerken.

Als Payroll Advisor:

  • Zorg je voor het goede verloop van het berekeningsproces van de lonen in functie van de inlichtingen die de werkgever doorgeeft
  • Verzorg je de administratieve opvolging inzake personeelsadministratie van onze klanten en de officiële instanties.
  • Houd je je kennis van de sociale wetgeving op peil om onze klanten de beste dienstverlening te garanderen.
  • Detecteer je de noden van de klanten om ze optimaal te beantwoorden en je bouwt een vertrouwensrelatie op met de klant.
  • Neem je deel aan klantenmeetings om de vertrouwensrelatie te versterken waarbij we rekenen op jouw inspirerende inzichten en begeleiding.

Jouw profiel

Jouw profiel:

  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma en je hebt interesse in HR en sociale wetgeving.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands. Een goede kennis Frans en/of Engels is een plus.
  • Je organiseert je tijd efficiënt en past je gemakkelijk aan de prioriteiten van je klantenportefeuille aan.
  • Je staat open voor verandering en kunt zowel alleen als in teamverband werken met een flinke dosis humor.
  • Je bent stressbestendig, assertief en je werkt zeer nauwkeurig.
  • Je zal werken vanuit het kantoor van Erembodegem.
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Aanbod

Wat bieden wij jou aan?

  • TEAMWORK : collegialiteit en kennisoverdracht zijn belangrijke waarden. Het team waarin je terechtkomt beschikt over experten die jou ondersteunen.
  • OPEN COMMUNICATIE : Er heerst een cultuur van open en respectvolle feedback tussen collega's.
  • ONTWIKKELINGSMOGELIJKHEDEN : naast opportuniteiten binnen je eigen team, zal je je ook kunnen ontplooien binnen het bedrijf omdat je deel uitmaakt van een groep van ongeveer 1.800 medewerkers. Daarnaast hebben we onze eigen Academy waar je trainingen, opleidingen en workshops kunt volgen om je kennis en kunnen te verbreden.
  • FLEXIBILITEIT : Wij vinden de balans tussen werk en privé erg belangrijk. Daarom bieden wij flexibele werkuren en de mogelijkheid tot telewerken op termijn aan (tot 60% van je werktijd). Dat vullen we aan met 35 verlofdagen.
  • SALARISPAKKET : je beschikt over een marktconform loon en dit wordt aangevuld met extralegale voordelen. Bovendien kan je ook jouw eindejaarspremie inruilen voor een product of dienst uit ons cafetariaplan, zoals bijvoorbeeld een elektrische fiets of een smartphone.

Solliciteren

Laura Vandersteen
02 549 31 51
laura.vandersteen@partena.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht